sobota, 6 sierpnia 2016

Czuję się głupio pisząc tego posta przy "Bitch" The Rolling Stones

Nie mam imienia. Byłoby to nieuczciwe wobec mnie samej gdybym się nim szczyciła, skoro wciąż poszukuję tożsamości. Kiedy wyrabia mi się gust muzyczny i literacki, stawiam za mało lub za dużo przecinków, szukam przyszłości, zainteresowań, przyjaciół i siebie samej, imię jest zbędne. Posiadanie imienia to zobowiązanie, że się go nie splami. Ja jeszcze nie jestem gotowa na to wszystko.

Moje życie kręci się głównie wokół książek, muzyki i filmów. Kiedy nie ma nikogo komu mogłabym przeszkadzać to brzdąkam na gitarze, skaczę po pokoju jak Anthony Kiedis po scenie, urządzam jednoosobową imprezę albo śpię. Czasami włącza mi się dusza artysty, wtedy piszę, lepiej niż to co teraz, ale i tak słabo, także nikt tego nie czyta. W towarzystwie się uśmiecham, staram się nie czytać kiedy ktoś coś do mnie mówi i ogólnie być miła. Jak widać jestem bardzo nudna. Może zacznę pisać antyreklamy?

Pomyślałam, że to miejsce mogłoby mi pomóc w odnalezieniu siebie i zasłużeniu na imię. Dlatego właśnie napisałam parę tych mało sensownych zdań i liczę, że w przyszłości powstanie więcej tych z sensem. Witam w miejscu pełnym szczęścia, smutków, pasji, zwycięstw i porażek. Wszechświat kontra ja.

X

13 komentarzy:

  1. Jestem Hipis, miło mi. Na imię zasłużyłam swoją przyćpaną miną, chociaż to może mało chwalebne. Czekam na dalszy rozwój wypadków i daję plusa za śliczne tło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ważne jakie imię, ważne że jest ;) Sama też jestem ciekawa co będzie dalej...

      Usuń
  2. Mademoiselle Iks. Panna Iksówna. Bezimienna. Powiem Ci, że takie imię z gracją.
    W sumie rozumiem, o co chodzi. Ja też ani gustu muzycznego wyrobionego nie mam, ani literackiego, taka glina ze mnie, ale czuję się stuprocentową Stasią, lubię proste rozwiązania i to, że dla ludzi jestem Stasią.
    To będzie wiekopomna chwila, kiedy zmienisz swój nick!
    Także ten. Masz już czytelnika ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszukiwanie siebie, poznawanie to coś naturalnego a więc owocnego poszukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem dobrze jest pozbawić się tej tożsamości i stać się człowiekiem bez przymiotów, bez przypisanych frazesów i wygórowanych cech, bo przecież tożsamość czyni mnie KIMŚ. Zwykle jednak fajnie jest być tym kimś. Ale Twoja siła tkwi w tym, że jesteś gdzieś pomiędzy, bo szukasz siebie. Jakiejś pewności, że możesz być Tą sobą i Tym człowiekiem.

    Ściskam i trzymam kciuki za wszystko to, czego jeszcze nie znalazłaś. A poza tym -
    żebyś nie musiała walczyć ze wszechświatem i odszukała go jako zwolennika, a nie wroga.
    ossolineum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie czuję się lepiej pozostając nikim. Dziękuję za te piękne słowa

      Usuń
  5. Dostrzegam w jakimś ułamku siebie w Tobie. Będzie mi miło towarzyszyć Ci w podróży pt. "odkrywanie samego siebie" :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc witam na pokładzie statku Poszukując Tożsamości ;)

      Usuń
  6. Witam, X.
    Po pierwsze, jestem w zachwycie, że dzięki mieczykowi obosiecznemu Twój nastrój stał się choć trochę mniej obojętny - jestem zaszczycona.
    Po drugie, chętnie uczynię co w mej mocy, by wesprzeć Cię w szukaniu imienia i swojego miejsca we Wszechświecie, i co tam jeszcze.
    Po trzecie, jeśli coś wypali z tym pisaniem autoreklam (jakiś zakład założysz, małą firmę) - to ja się piszę na spółkę partnerską. Ej, serio. To może być niezły biznes. :D
    Zatem powodzenia jeszcze raz,
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję w tym biznes, jak założę to na pewno się odezwę ;) Dziękuję, że jesteś

      Usuń
  7. To otwarte zaproszenie dla wszystkich, którzy chcą zostać częścią największej organizacji na świecie i osiągnąć szczyt swojej kariery. Gdy rozpoczynamy tegoroczny program rekrutacyjny, a nasze coroczne święto zbiorów jest już blisko. Wielki mistrz dał nam mandat, by zawsze docierać do ludzi takich jak wy wszyscy, więc skorzystaj z tej okazji i dołącz do wielkiej organizacji Illuminati, dołącz do naszej globalnej jedności. Przynosząc biednych, potrzebujących i utalentowanych
    światło sławy i bogactwa. Zdobądź pieniądze, sławę, moce, bezpieczeństwo, zdobądź
    uznany w swojej firmie, rasie politycznej, awansuj na szczyt w tym, co robisz
    chronione duchowo i fizycznie! Wszystkie te osiągniesz w
    mgnienie oka. Czy zgadzasz się być członkiem nowego porządku światowego Illuminati?
    Call & WhatsApp +2349063803279
    📩 illuminatiworldofriches637@gmail.com

    OdpowiedzUsuń